Enjoy! xo, sarrlen

Contact Form

 

Sea-foods on a Saturday

I just wanna share this happy moment. :) I hope you don't mind.

It was saturday when my sis and mom were in the mood for some seafood. So we went to our uncle's place. It was an hour-drive from the main city. Although it is not that far from the main city but it's quite different there, there are no tall buildings but they have tall trees. They live with simplicity and that's what I really love about that place.

our uncle is a lumber dealer, so he has this scraps. then we brought some of them for our dirty kitchen (traditional cooking, like using some firewood) 
my witty cousin
cleaning some yummeh fresh shells!
this hen is really silly. she placed her eggs near the fire place to incubate it while she is away to look for food. haha
chow time!
 these resourceful kids dyed their hair with a paint brush and styled their own hair for their upcoming performance in a local dance contest haha
 he thinks he's superman haha

then we went to my other uncle's place to fetch some bamboo twigs for our DIY accessory stand hehe
yay, I just love my titos/uncle.

~~~
Fin

Total comment

Author

Sarr Len

The Disturbed


I hope you don't mind posting some creepy photos again. hehe
I suggest that you should scroll down slowly and feel every photo and you'll see the difference with just glancing on it :) Just be brave <3

Well, I've been playing with noise lately. They're kinda cool.
I know Halloween season is not yet here but I feel like it all year-round.
I know some people will like the things I do but there will be that someone who wont. Well, hey! I can't please everyone! 
If you're wondering why I love this 'genre' in photography, it's just .. it's kinda easy, well, you don't need to be very pretty, sexy, you just need to be expressive.
but this genre is kinda risky and it's kinda hard to get everyone's approval. Some people will think that you're worshiping something beyond their beliefs. But you should continue what you are doing and believe in yourself.

Honestly, I've been very down lately (emotionally or sometimes physically) and this is one of my output. I'm the kind of person who doesn't tell what I feel inside to some people or even to my close friends and my family. As you can see, or feel on every shot, it's just that there is this sadness in their aura. Something that pulls you down. Something heavy in your heart. Something that stops you from thinking positively or about hope. or something beyond words. That's what I feel every-time I'm down and I totally hate that. 

Total comment

Author

Sarr Len

One calm saturday morning ...

Yay~! Magandang Araw po sa lahat! :)

It's been quite a while, as always, since I have blogged something. Well anyway, few more weeks from now, my summer life will end. boohoo. and still, I haven't loose any damn weight! ugh, for sure, I won't fit with my uniform again Y^Y 

Lately, I've thinking about changing my title page, ietpepolrawrr,  because the longer it gets the lamer it will be. HAHA Well, in my perspective though, I've been thinking of the phrase "wander & discover", I chose that phrase because I think it will be more understandable and less explaining rather than using "ietpepolrawrr". Although, the address will be the same in remembering the weirdness of the previous title HAHA but the "wander & discover" is not yet official because 'probably' I may think of a better title but I am 90% sure that I can't think of another so life sucks (haha what's the connection?).

On the other hand, we went to the beach this morning because my sis misses the beach so much since she has to be in some other place. It was a quick one though it was really fun playing with some little fishies there. The ocean was really clear, calm and cold but it was already high tide when arrive there. There were just few families who went there which is very unusual especially on the weekends. Then, we went to a fishing port nearby and bought some very fresh fish for lunch. yum.

And after beaching, I decided to paint my room white for formality's sake HAHA and finally, my room like a real room now unlike before that it looked like a warehouse! haha Then soon, if I will have a special job again and have money, I will totally improvise my room so that I can invite my close friends. HAHA.

That's enough for now, here's the photos! XD


~~~
Fin

Total comment

Author

Sarr Len